Thursday, August 18, 2011

Suatu Ketika Dahulu

Assalamualaikum...
hye u guysssss....!!
rindu dekat aku tak?huhu.....perasan betulla aku ni...
walaupun baru beberapa hari aku tak update blog aku ni...tapi rase
macam dah lamela pulak aku meninggalkan 'sayang' aku ni...


sebenarnye aku tergerak nak tulis entry ni
sebab tadi aku baru je terjumpa gambar-gambar aku
masa sekolah rendah...
comey gitu...(perasan sungguh ok!!)


gambarnye tak dela banyak sangat pun...
tapi aku tetap teruja nak share gambar-gambar ni
dengan korang semua...




gambar macam ni korang akan amek tiap-tiap 
tahunkan untuk gambar kelas..aku rase dari sekolah rendah
sampai aku sekolah menengah and sampaila masuk universiti still position aku same...
aku duduk depan sekali ok..maknenye ape tu?hahaha~
kalau tak silap aku masa ni aku darjah 4...
ish,memang dah lame sangatla rasenye...
aku pun dah lame tak jumpe diorang..apa khabarla diorang agaknyekan...

p/s: gambar aku yang belakang sekali sebelah kanan okey...

hah,jangan dok nak mengutuk pulak...
tu wajah muda-muda dulu tau...
nasib baek aku bleh kenal lagi mane satu aku..
kalau tak, tak taula nak cakap ape...



gambar ni pulak mase aku maen bola jaring...
yela,dah tentu-tentula korang nampak bola jaringkan...
takkanla aku maen hoki pulak....hihi~

p/s: gambar aku yang depan sekali sebelah kiri

tapi serius aku tak ingat gambar ni mase bile...
dah aku tengok de gambar aku...
so,aku grab jela and terus upload kat dalam facebook...
jangan marah ok....

entry aku kali ni pendek je...
seronok sangat sebab dapat jumpa kawan-kawan
masa kecik-kecik dulu....


okla korang....jangan dok suke sangat
gelakkan gambar aku tu ea...korang masa kecik
pun lebih kurang macam aku gakkan..
eh,jangan tak mengaku pulak ye...



~Kenangan Sekolah Kebangsaan LKTP Sungai Sayong~
1997-1999

No comments:

Post a Comment