Monday, August 8, 2011

Kisah Hati ♥ ♥ ♥


Salam and gud morning everybody....!!!

korang semua tengah buat pe ek?
agak-agak kalau korang rase boring kat ofis ke
kat umah ke aku suggestkan korang tengok
video budak kecik sorang ni...

seriusly budak ni sangatla comey....
pada 8 Ogos 2011 (Isnin) yang lepas
genapla umur die 3 tahun...

before ni aku ade buat entry pasal
si comey Kyra ni...
kalau korang nak bce entry tu blehla 
click kat sini ----> Dunia Kyra



kalau korang berminat nak jadi
fans Kyra ni plak
blehla click kt pic bawah ni ye..


entry yang pendek je sebab
aku tengah boring kt ofis sebenarnye...
hehehe~
ok,aku nak sambung buat keje ni...
chow..chin...chow....

♥♥♥♥

kat sini aku letakla sekali lirik lagu kisah hati by Alyah ni ea..
manela tau korang nak join Kyra menyanyi ke kan...

♥♥ Kisah Hati ♥♥



Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir


Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

No comments:

Post a Comment