Wednesday, August 10, 2011

Perfume Part II

Hello sume...!!!
Selamat berpuasa ye kamu semua....
mesti tak sabar nak tunggu waktu berbuka kan...
sabar untuk beberapa jam je lagi ni...
saje la nak tanya kat korang semuakn...
selalu korang buka beli kt bazar ke masak sendiri kat umah ek?

aku slalu beli kat bazar je...
kadang-kadang naek boring gak walaupun makanan
kat situ banyak pilihan...tapi hati tak berkenan la pulak..
makanan yang kite masak
sendiri lagi puas hatikan...sedap plak 2...
tetibe terasa nak balik kampungla korang...
rindu masakan mak la pulak...
huwaaaa.....

eh,aku ni cm dah lari tajuk jekan...
hari tue kt entry aku sebelum ni Perfume Part I
aku de mentioned yang aku nak buat entry
untuk Perfume Part II kan...
so,sekarang ni aku nak kotakanla janji aku 2...
bak kata orang tak baek mungkir janji kn...



hah.kalau korang nak tau ni la hasil tangkapan aku


Floral by Gucci (for ME)

Desire Blue by Dunhill (for 'HIM')


aku ni kan dah addicted ngan online shopping...
habis aku beli pe yang aku rase menarik...
tapi perfume ni aku tak pakai lagi pun coz perfume yang lame tu
ade lagi...
sungguh membazir betulla aku ni...
korang jangan wat perangai cm aku ni ea...
nanti aku cubit telinga sorang-sorang...huhu~

dah terlanjur aku berceloteh pasal
perfume ni, korang pun blehla singgah-singgah
kat facebook my friend yang jual perfume gak...
si cantik manis tu name die Hajar Jaja
korang juz click je kat name die tu ea...

aku ni dok asyik promote orang jekan..
bilela plak aku nak promote barang-barang aku sendiri...
huhuhu~
okla,korang sume....aku beransur dulula ye...
mau pegi meetingla plak...

mood: sangat malas ye...nak berjalan jauh plak 2...

tata....bubye sume...
sayang korang....





No comments:

Post a Comment