Saturday, August 6, 2011

Perfume Part I

salam korang sume...!!

sajela aku nk berkongsi dengan korang ape yang aku dah
dapat hari jumaat lepas...eh,silap-silap...bukan dapat,tapi
baru sampai...hihi~
actually barang 2 bukan orang bagi kat ak
ye..tapi ak beli dengan sendirinye
berbekalkan duit yang aku ade and
barang tu aku dah pun dapat...

terasa diri ini wangi bagaikan akula 
perempuan paling wangi sekali..hehe~
macamla baru 1st time beli kan...
sebenarnye ni la 1st time aku membeli barang online...
seronok gak bershopping kt internet ni rupenye..
tapi bile dah seronok sangat memang habisla duit jawabnye...

mane taknye,kite juz click and buat payment
and then barang pun terus smpai tanpa perlu 
pegi ke shopping mall or mane2la kan...

ececeh...

mesti korang pikir aku ni kolotkan...
orang laen dh lame dh berjaul-beli kat internet ni..
tapi aku baru nak memulakan langkah...

tapi,ade aku kesah...huhu~

aku nk share kt korang yang
stil tercari-cari perfume seller ni sebenarnye...

before 2 mehla ak bgtau korang
perfume ape yang ak beli 2 ea...

RICCI RICCI

ok,this perfume xdela ori pun...
aku ni pkai pe yang aku mampu je...
kire takdela nak membazirkan...

kalau korang berminat blehla tengok kt






service yang diberi pun sangatla berpuas hati...
harga pun xdela mahal sangat...

ok, next entry aku akan update untuk perfume part II
plak ea....










No comments:

Post a Comment